UAB „ASA PREKYBA“ žinomumo didinimas tikslinėse užsienio rinkose

  • UAB „ASA PREKYBA“ žinomumo didinimas tikslinėse užsienio rinkose

    2015 m. rugsėjo 24 d. UAB „ASA PREKYBA“ baigė įgyvendinti projektą pavadinimu UAB „ASA PREKYBA“ žinomumo didinimas tikslinėse užsienio rinkose“, iš dalies finansuotą Europos Sąjungos Regioninės plėtros fondo lėšomis pagal priemonę „Naujos galimybės“. Įmonė į projekto įgyvendinimą pagal finansavimo sutartį turėjo investuoti iki 20.485,98 EUR nuosavų lėšų (neįskaitant PVM), o paramos suma turėjo siekti 30.728,98 EUR. Bendra 12 mėn. trukmės projekto vertė pagal sutartį su Lietuvos verslo paramos agentūrą sudarė 51.214,95 EUR.

    Projekto įgyvendinimo metu įmonė sudalyvavo tarptautinėse parodose Rusijoje, Kazakstane, Lenkijoje ir Rygoje. Dalyvaudama parodose UAB „ASA PREKYBA“ pristatė savo paslaugas, išplatino projekto metu parengtą rinkodaros medžiagos komplektą, kurio dėka buvo plačiau skleidžiama informacija apie įmonės veiklą ir ieškoma potencialių klientų bei tarptautinėse rinkose didintas įmonės žinomumas.

    Tikimasi, kad aktyvus dalyvavimas tarptautinėse parodose dar labiau sustiprins įmonės esamas rinkos pozicijas, padidins esamų užsakymų skaičių, išplės verslo bendradarbiavimo galimybes tikslinėse užsienio rinkose.